הממשלה תאשר 215 מיליון ש"ח למיגון אוטובוסים ביו"ש

    איתי גדסי No Comments on הממשלה תאשר 215 מיליון ש"ח למיגון אוטובוסים ביו"ש

    הבוקר צפויה הממשלה לאשר תקציב בסך 215 מיליון ש"ח לצורך תקצוב הסעות ואוטובוסים ברחבי יהודה ושומרון • שר התחבורה ישראל כץ אמר הבוקר: "אני רואה חשיבות רבה בתוספת אוטובוסים ממוגנים לתושבי יהודה ושומרון

    צילום: ישראל ברדוגו
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שנים של סחבת בנושא מיגון אוטובוסים ביו"ש, יביא הבוקר שר התחבורה ישראל כץ, קץ לעניין. לאחר שנפגש בנושא מספר פעמים עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שדרש שהנושא יהיה בראש סדר העדיפויות של המשרד, והציג בפניו את הכשלים בנושא, צפויים לעבור הבוקר  215 מליון שח צפויים לעבור הבוקר בישיבת הממשלה לצורך מיגון אוטובוסים להסעות תלמידים וכן לתחבורה הציבורית.

    מדובר בתוספת של 113 אוטובוסים עבור השנים 2017 עד 2021.

    שר התחבורה ישראל כץ אמר הבוקר: "אני רואה חשיבות רבה בתוספת אוטובוסים ממוגנים לתושבי יהודה ושומרון, דבר שיחזק את ההתיישבות ויאפשר לתגבר את השימוש בתחבורה הציבורית לנוחות המתיישבים ושמירה על בטחונם".

    יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בירך גם הוא על ההחלטה: "מדובר בהחלטה קריטית בחשיבותה. מזה שנים נאלצים תושבי השומרון ואף תלמידי בתי הספר באוטובוסים ישנים זאת משום שמזה שנים מתעכבת המדינה בתקצוב מיגון האוטובוסים, על כן נאלצנו להסיע תלמידים באוטובוסים ממוגנים שנמצאים על הכביש מס שנים רב מדי. אני מודה לשר התחבורה על כך שסוף כל סוף הוא הביא לשינוי הזה שמחזיר את תושבי יו"ש למקומם הטבעי. אזרחים שווי זכויות כמו שאר אזרחי ותלמידי מדינת ישראל"



    0 תגובות